Fan-girling and workout

Så nu har ännu en vecka gått! känns som om jag precis kom hit samtidigt som om jag ska åka hem imorgon.
 
Idag hoppas jag att jag hinner ner en snabbis på stan och att jag hinner ta mig förbi ASDA för en liten mat inhandling.
 
Igår penderade jag två timmar på gymmet med Anna (svenska Anna). Hon fick mig att utstå en timmes zumba plus en timmes fys med vår "underbara" coach. Han är underbar på det viset att han lyckas ge mig träningsvärk efter varje pass. Igår hade jag så ont i benen att bara ta mig upp ifrån golvet var en form av träning. 
 
Igår hade jag dessutom underbart väder, fast blåsigt! (har upptäckt att blåsiga dagar är en norm, och dessutom är vinden oftast suuuper kall)
 
Hoppas ni har en trevlig helg!
 
KRAM
 
 
bakom vägen ser ni wolverhampton football arena. Jag bor två 5 min prommenad bortanför den!
 
 HAHA glömde att jag bore skriva om varför jag skrev fangirling^^
 
ONE DIRECTION: THE STORY OF MY LIFE !!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0