Förlåt

Jag vet att jag inte bloggat på typ en vecka anledning till detta var att jag under helgen hade fullt upp med vänner och efter det är jag nu inne på dag tre av en förfärlig förkylning.

Jag kunde inte prata igår och orkade precis upp för att äta mat på kvällen. Idag mår jag bättre, orkade med en tripp till ASDA (matbutiken) och tillbaka, dessutom kan jag prata idag.

Nu ska jag planera mina arbeten i alla mina kurser som jag måste få klart innan den 4 november eftersom jag har deadline i den ena kursen och deadline i de andra dagarna efter MEN då ska jag möta mamma och pappa i LONDON för en långhelg.

Så förlåt för att jag vart frånvarande! Jag ska bli bättre!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0