Weekend Weekend

ÄNTLIGEN mår jag bättre, jag köpte medicin mot hosta och täppt näsa (WHAT?!) den kom i "flytande form" eller mer ett slajm som är rosa och smakar extreeeeemt illa. Jag tog två "shots" av detta igår och vaknade idag upp som mig igen, jag har fortfarande täppt näsa och lock för högra örat MEN mår så mycket bättre!

Anna har sin pojkvän här så idag ska vi nog ner på stan en sväng och visa honom runt... Dock är klockan redan 12 och de stänger vid 5 så jag vet inte riktigt hur vi ska hinna eftersom jag är den enda som är vaken. Vi har på något vänster börjat vrida om dygnet, i stort sett ingen i min korridor är vaken innan 12 oavsett dag om de inte ställer klockan för lektion.

På tal om lektion, jag har nu börjat förbereda för mina projekt som ska vara klara innan den 4 november och det känns super att jag har börjat fokusera. Nu blir det till att plugga i tre veckor innan London!

På lördag ska jag och Anna till Oxford över dagen. Hennes litteratur klass ska på en "field trip" och jag får följa med. Resan är nämligen gratis mot att vi går 1.5 timme och kollar på antika barnböcker... efter det så har vi hela eftermiddagen till att gå runt på stan.

Idag ska jag fixa nytt telefon abonnemang, samt leta upp en halsduk. Det har börjat bli höst på riktigt här och då kommer även vinden. Så för en person som inte vill bli sjuk igen så känns halsduk som ett måste.

Hoppas ni där hemma har en bra höstdag!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0