Sen kväll.

Hejsan!
Idag har vi vart i skolan hela eftermiddagen, vi har fått ett välkomnande av vår dean och vissa lärare. jag fick också reda på att en av de kurserna som jag vill läsa inte längre hålls på skolan så nu måste jag bestämma mig för en ny kurs.
Efter skolan så gick jag, Alma, Anna (den tredje tjejen från Jönköping) tillsammans med en Tjej till Nadja (också från Sverige) till en av de mest populära restaurangerna här i England. En kedja som heter Nandos, de serverar kyckling som antingen hamburgare, wrap eller i pitabröd med en portugisisk karaktär. Det var gott men väldigt starkt kryddat. Enda problemet är att det är lite av en familjerestaurang så du måste st ut med skrikande barn när du äter, vilket inte är så kul.
Nu ska jag ta och sova eftersom vi har en lång dag i skolan morgon. 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0