Skola och shopping

Så nu har jag då haft en lektion i alla mina kurser. Jag älskar international marketing och debating globalisation men jag ska se om jag kan få byta bort project management. Jag insåg när jag hade min föreläsning att för mycket av det vi ska lära oss är självstudier på distans (vi har 6 föreläsningar och jag har 12 i de övriga). att plugga på distans i en kurs som är svår vet jag av erfarenhet kommer bli trögt för mig. Så istället för att riskera mitt betyg så ska jag se om jag kan få byta till en annan kurs istället.

Idag ska jag, Whitney, Anna och några fler åka till Birmingham. Jag insåg att de andra hade tagit 40kg på planet eller blivit körda hit och fått med sig så mycket mer grejer att min garderob är lite klen. Jag kommer på mig själv att önska att jag hade både det ena och det andra så idag ska vi lösa detta problem genom att fira 2 veckor i Wolverhampton med en shoppingtur.

Sen jag skrev sist så har Anna fyllt 25. Vi gav henne ett presentkort från Primarkt och en Trevlig kväll med Dominos Pizza.

Hoppas Ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0